środa, 30 września 2015

Boys and Boys - 6 książek, 6 bohaterów







 












Z okazji Dnia Chłopaka postanowiłam zrobić szybki post, który dedykuję wszystkim chłopakom i mam nadzieję że to będzie Wasz dzień. 
Pomyślałam że wymienię moich 6 ulubionych książkowych bohaterów płci męskiej. 
Mam nadzieję że Wam się spodoba i zapraszam do czytania!!!

  1.  Aron Warner Dotyk Julii
Dobrze wiecie jaką sympatią darzę tą postać i to chyba oczywiste że musiała się znaleźć na pierwszym miejscu. Warner jest postacią kontrowersyjną, ponieważ nie każdy musi go polubić od samego początku (tak jak w moim przypadku), ale nie można się na niego złościć, ponieważ na koniec okazuje się bardzo pozytywnym bohaterem.

Recenzja ~Tom I~ ~Tom II~ ~Tom III~


  2. Derek Wodospady Cienia
Jak tu nie kochać przystojnego elfa, a do tego jeszcze ze zdolnościami do pocieszania ludzi. To wspaniały chłopak, którego polubiłam od samego początku mojej przygody w Wodospadami Cienia. Zawsze można znaleźć w nim wsparcie.   

Recenzja ~Tom I~ ~Tom II~ ~Tom III~ ~Tom IV~ ~Tom V~




 3. Jago Tlaloc Endgame. Wezwanie
W tej książce znajdziemy wiele różnorodnych postaci z wyjątkowym charakterem, ale zdecydowanie spośród nich wszystkich wyróżnia się Jago. Bardzo go lubię, ponieważ jest zabawny i oryginalny. Może sprawia tylko pozory, ale po przeczytaniu pierwszego tomu jestem za Jago. 

Recenzja ~Tom I~



4. Severus Snape Harry Potter
To bardzo ciekawa postać, która nie była moją ulubioną od samego początku. Zawsze sprawia wrażenie zimnego i zamkniętego, ale tak naprawdę to bardzo wrażliwa postać, a prawdy o nim dowiadujemy się dopiero na samym końcu. Uważam że napis na Złotym Zniczu Harry'ego jest nie jednoznaczny i dotyczy jeszcze jednej osoby.   




5. Peeta Melark Igrzyska Śmierci

W tej książce ludzie dzielą się na tych, którzy polubili albo Peete albo Gela. I oczywiście ja należę do tych pierwszych. Peeta bardzo mnie urzekł i bardzo lubię tę postać. 

Recenzja ~Tom I~ ~Tom II~






 6. Samwise Gamgee Władca Pierścieni

To osoba niezwykle lojalna i przyjacielska. Jest postacią śmieszną, a zarazem odważną i mądrą. Ma w sobie to coś co nie pozwoliło mu się poddać i dalej dotrzymywać kroku swojemu przyjacielowi. Według mnie to bardzo ważna cecha, a jednocześnie rzadko spotykana, ponieważ nie każdy by wytrwał i często nasi przyjaciele się od nas odwracają.     





Jeszcze raz życzę Wam chłopcy wszystkiego najlepszego!!! Piszcie w komentarzach czy Wam się podobał taki post, a także jacy są Wasi ulubieni męscy bohaterowie. Pozdrawiam
Kinga

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz