piątek, 4 września 2015

Wakacyjne podsumowanie 2015

 Witajcie!!!! Wakacje się skończyły i nastał ten smutny dla niektórych czas chodzenia do szkoły. Pocieszam się tym że jest to moja ostatnia klasa i koniec, ale jak to po jakimś okresie czasu przyszedł czas na podsumowania. Dziś mam dla Was wakacyjne podsumowanie, czyli co robiłam w wakacje. Ile czasu spędziłam na książkach? Ile czasu spędziłam na filmach? Jakie jeszcze pasje rozwijałam? I czy jest coś jeszcze oprócz tego??? Zapraszam do czytania!!!!

Jak pewnie już wiecie w połowie wakacji byłam na wyjeździe w górach, a dokładnie w Kotlinie Kłodzkiej. Zrobiłam o tym osobnego posta i dodałam kilka zdjęć z tego okresu. Z całą pewnością odpoczęłam, spędziłam miło czas i jestem przygotowana emocjonalnie na ten trudny rok przede mną.

Stwierdziłam że podsumuje także moje czytelnicze, filmowe jak i fotograficzne wakacje. I w ten oto sposób przedstawiam Wam te skromne statystyki, chociaż muszę przyznać że jak na takiego lenia jak ja to całkiem nieźle... 

Przeczytane książki:
  • Endgame
  • Dotyk Julii
  • Sekret Julii
  • Czerwona Piramida
  • Ognisty Tron
  • Angelfall
Zdobyte książki:
  • Czerwona Królowa
  • Wielki błękit
  • Dziewczyna ognia i cierni
  • Dotyk Julii
  • Sekret Julii
  • Dar Julii
  • Czerwona Piramida
  • Ognisty Tron
  • Harry Potter and the Philosopher Stone
Przeczytane strony:
  • 2625 stron
Obejrzane filmy:
  • Harry Potter i Kamień Filozoficzny
  • Harry Potter i Komnata Tajemnic
  • Harry Potter i Więzień Azkabanu
  • Harry Potter i Czara Ognia
  • Harry Potter i Zakon Feniksa
  • Harry Potter i Książę Półkrwi
  • Harry Potter i Insygnia Śmierci Part 1 i Part 2
  • Lara Croft Tomb Raider
  • Śniadanie u Tiffany'ego
  • Niezgodna
  • Cast Away - poza światem
  • Maleficent 
Ilość czasu spędzonego na oglądaniu filmów to:
  • 1770 minut
Jak pewnie wiecie moją trzecią miłością jest fotografia. W te wakacje starałam się rozwijać tę umiejętność, a oto efekty w postaci kilku wybranych zdjęć...










































Piszcie w komentarzach jak Wy spędziliście ten piękny okres wakacji. Czy był dla Was owocny w nowe doświadczenia? Może poznaliście kogoś nowego? Odwiedziliście jakieś nowe miejsce? Zrobiliście coś na co nie mieliście wcześniej czas? Chętnie poczytam o tym jak Wy spędziliście wakacje!!!! Pozdrawiam

Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz