czwartek, 21 maja 2015

Wodospady cienia - Przebudzona o świcie

Witam Was serdecznie dziś zajmiemy się drugą częścią Wodospadów cienia autorstwa C.C. Hunter. Oczywiście jest Przebudzona o świcie. 
Zapraszam do czytania!!!!


Tytuł: "Przebudzona o świcie"
Autor: C.C. Hunter
Wydawnictwo: Feeria
Data wydania: 21 maja 2014
Ilość stron: 384
Moja ocena: 8/10
Krótko o treści: Odkąd Kylie trafiła do obozu w Wodospadach Cienia, ręczy ją jedno palące pytanie: Kim jestem? Przebywając w świecie niezwykłych istot i odkrywając swoje niesamowite moce, Kylie wciąż nie wie, do którego gatunku tak naprawdę należy. A desperacko pragnie poznać swoją prawdziwą naturę... tym bardziej, że nawiedza ją duch, który twierdzi, że ktoś bliski Kylie umrze przed końcem lata. Gdyby tylko wiedziała, kogo i w jaki sposób powinna uratować...
   Poważnym problemem Kylie jest też jej sytuacja uczuciowa. Pociągający wilkołak Lucas opuścił obóz, ale wciąż odwiedza Kylie w snach. Derek, półelf, chce więcej, niż Kylie może mu dać i coraz bardziej się niecierpliwi. Gdy Lucas powraca, Kylie jest zmuszona do dokonania wyboru, a to łamie jej serce.
   Gdy znienacka pojawia się zagrożenie, Kylie za wszelką cenę chce ochronić to, co jej drogie. Jednocześnie zbliża się ku swojemu przeznaczeniu...

""Przebudzona o świcie" uzależnia. Gdzieś w połowie zrozumiałam, że muszę doczytać tę książkę do końca jeszcze tego samego dnia, inaczej nie będę w stanie zasnąć. Chciałam poznać odpowiedzi na swoje pytania, a wiedziałam, że jeśli jeszcze trochę poczekam, doczytam do części, która mnie najbardziej interesowała. Postacie C.C. Hunter są naprawdę żywe, i czujesz się tak, jakbyś je naprawdę znała"
 Awesome Sauce Book Club

Moje zdanie: W recenzji pierwszego tomu pisałam o tym jak bardzo podoba mi się ta książka i teraz muszę powiedzieć, że drugi tom zrobił na mnie takie same, a może nawet większe wrażenie. Czytając chciałam więcej, a po przeczytaniu nie mogłam się doczekać premiery kolejnej części.

   W wielotomowych książkach jest zazwyczaj tak, że następne części są trochę gorsze od swoich poprzedników, ale w tym wypadku autorka Nas nie zawiodła i w tym tomie także znajdziemy ciekawe historie.

   Przygody Kylie jak w poprzednim tomie rozpoczyna pojawienie się ducha, który przynosi Naszej bohaterce więcej problemów. Mówi jej o tym, że ktoś bliski jej sercu umrze. Informacje od ducha są niepewne i niezrozumiałe. Wizje zawierają mało szczegółów, co powoduję, że Kylie nie wie jak może pomóc.
   Dodatkowo główna bohaterka dalej próbuje dowiedzieć się do jakiego gatunku istot nadnaturalnych należy, co jest naprawdę trudne. Każda nowa informacja zaprzecza poprzednim, a nowe moce wykluczają się nawzajem. Wampir? Wilkołak? Półelf? Czarownica? A może coś zupełnie innego...? Jedno jest tylko pewne Kylie Galen jest na 100% wyjątkowa!!!
   Z każdej strony otaczają Naszą bohaterkę różne problemy. Problemy sercowe, zagrożenie, które czyha za rogiem, niepewne informacje od ducha, odnalezienie informacji do jakiego gatunku istot nadnaturalnych należy.

    Bohaterowie są naprawdę bardzo dobrze opisani, historia cały czas trzymająca w napięciu i budzi wiele tajemnic. Stworzenie oryginalnej powieści z wykorzystaniem istot nadnaturalnych czy trójkąta miłosnego jest naprawdę trudne, ale autorce Wodospadów cienia to się udało!!! Gorąco polecam Wam tę pozycję!!!
Kinga ;)

4 komentarze:

  1. Najlepsza książka na świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% :) Oczywiście Przebudzona o świcie jak i cała seria Wodospady Cienia jest po prostu wspaniała!!!

      Usuń
  2. Jaka książka gatunku paranormalne romance najbardziej ci się spodobała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z tego gatunku nie czytałam aż tak wielu książek, ale z tych co dotychczas przeczytałam to zdecydowanie Wodospady Cienia. Nie chcę wybierać jakiegoś konkretnego tomu, ponieważ zakochałam się w całej serii :) A Twoja ulubiona książka z tego gatunku??? Pozdrawiam Kinga

      Usuń