wtorek, 19 maja 2015

Zakupowy HAUL

Witam Was bardzo serdecznie! Dawno (czyli jakieś 20 dni) nie odzywałam się do Was. Niestety było to spowodowane brakiem czasu, chęci, a może pomysłu na posta, ale chyba chodzi właśnie o to, że jak ma się coś do powiedzenia, to się pisze. Więc stwierdziłam, że może napisze Wam co w ostatni weekend nabyłam. Nie ma tego dużo, ale bardzo cieszyłam się na te zakupy i z czystym sumieniem stwierdzam, że jestem zadowolona z wycieczki do galerii. 

Zaczynajmy!!!

#1 Długo wyczekiwana książka Kiery Cass pt."Następczyni". Bardzo, ale to bardzo długo czekałam na tę pozycję i w końcu znalazła się w mojej biblioteczce. Kupiłam ją w księgarni Świat Książki i co prawda dostałam na nią rabat, ale ja wolę kupować książki na stronie Aros (pozdrawiam Anitkę z Book Reviews by Anita która poleciła mi tę stronę), którą bardzo gorąco Wam polecam!!

#2 Bardzo rzadko kupuję płyty CD, ponieważ ceny są moim zdanie zbyt wysokie, ale po pierwsze płytę Tove Lo, udało mi się upolować w Empiku za naprawę przystępną cenę, a po drugie lubię wspierać artystów, którzy są tego warci. Naprawdę polecam, ponieważ muzyka jest świetna!!!

#3  Kolejną rzeczą, z której jestem mega zadowolona to płyta DVD z filmem "W pierścieniu ognia". Już długo zbierałam się do kupienia, ale kiedy przechodziłam między półkami i zobaczyłam tę fantastyczną cenę to stwierdziłam, że będzie to dobra okazja.


#4 Głównym powodem mojego wyjazdu był zakup nowego zegarka, który już od bardzo dawna mi się podobał. Miałam już wybrany model i kolor, ale ciągle wahałam się między dwoma typami. Z racji tego że ma bardzo szczupłą rękę musiałam iść i przymierzyć. Na szczęście w salonie Apart mieli dostępne oba modele. Jedynym problemem był brak koloru tego zegarka, który bardziej mi się podobał. Ostatecznie zdecydowałam się na ten drugi, fakt że może droższy, ale moim zdaniem pasował mi lepiej.


 #5 Ostatnią rzeczą, którą kupiłam, a właściwie dostałam są cudowne spodenki na lato. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ jest mi bardzo ciężko znaleźć taką parę, która będzie jednocześnie mi pasowała i będzie mi się podobać, a szczerze mówiąc to bardzo nie lubię chodzić w spodenkach czy spódniczkach, ale jak jest gorąco to niestety innego wyjścia nie mam. ;)  


I to chyba całe moje zakupy. Ja jestem zadowolona, były to rzeczy długo wyczekiwane przeze mnie, ale także takie które kupiłam przez przypadek. Piszcie czy Wy też byliście na zakupach, a może dopiero planujecie. Pozdrawiam 

Kinga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz