czwartek, 30 kwietnia 2015

Czytelnicze plany - maj

Witam serdecznie dzisiaj przedstawię Wam moje czytelnicze plany na zbliżający się wielkimi krokami nowy miesiąc. Pokażę Wam kilka nowości, a także kilka starszych pozycji, które chciałabym przeczytać. 

Zapraszam!

Zapowiedzi:


 


1. Musimy coś zmienić -  Sandy Hall
13.05.2015






 



 2. Następczyni - Kiera Cass
13.05.2015










3. Kraina jutra. Początek -  Jeff Jensen, Jonathan Case
20.05.2015






Książki które chcę przeczytać:


 



4. Girl online - Zoe Sugg 





 



5. Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater 








Tak oto przedstawia się wspaniała piątka maja. Mam nadzieje że będę miała okazję przeczytać wszystkie pozycje. Ja najbardziej wyczekuje kolejnej części Kiery Cass. Dość dawno nie czytałam serii "Rywalki", a pamiętam że po skończeniu ostatniej części bardzo chciałam przeczytać kolejną, dlatego jest to najbardziej wyczekiwana przeze mnie książka. 
Piszcie czy Wy macie jakieś czytelnicze plany na ten miesiąc, czy są jakieś zapowiedzi na które długo czekacie, a może po prostu chcielibyście coś przeczytać. 
Dziękuje za wsparcie jakie mi dajecie, zapraszam do przeczytania poprzednich postów. 
Pozdrawiam
 
Kinga  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz