wtorek, 14 kwietnia 2015

Coś na początek...



Witam Was bardzo serdecznie!

  Mam na imię Kinga, a to jest mój blog "O wszystkim i o niczym". Ten post jak i cały ten blog jest bardzo spontaniczny, więc niektóre wpisy mogą być naprawdę dziwne, ale mam nadzieję że ten blog przypadnie Wam do gustu. Chciałabym podzielić się z Wami moimi recenzjami np. filmu czy książki, zrobić jakiś ciekawy opis z tego co wydarzyło się u mnie i ogólnie pisać o wszystkim na co moja wyobraźnia mi pozwoli.

To jest mój pierwszy wpis, więc będzie on raczej informacyjny. Na razie nie planuje jakiś regularnych postów. Będę pisała jak przyjdzie wena twórcza lub będę chciała się z Wami podzielić czymś fajnym.

Mam nadzieję że będziemy się razem dobrze bawić. Będę wdzięczna za zostawienie swojego komentarza pod postem, z miłą chęcią przeczytam i odpiszę!

Do zobaczenia 

Kinga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz