środa, 19 sierpnia 2015

Film na wakacje #7


Igrzyska Śmierci czyli film który sprawi że wpadniecie w skrajne emocje. Skłoni Was do refleksji, mogą pojawić się łzy, ale także humor. Film, który stał się hitem na skalę światową. Film, który obejrzały miliony ludzi na świecie. Igrzyska śmierci czyli genialna adaptacja filmowa powieści Suzanne Collins!!!!


Igrzyska Śmierci to światowy bestseller napisany przez Suzanne Collins. Książka doczekała się ekranizacji i 23 marca 2012 roku mogliśmy obejrzeć film w polskich kinach. Niestety mi nie udało się obejrzeć filmu na dużym ekranie, ale na szczęście mam na swojej półce DVD i w każdej chwili mogę obejrzeć ;)

Reżyserem tego niesamowitego filmu został Gary Ross, który współpracował z Suzanne Collins. W rolę głównej bohaterki wcieliła się fantastyczna Jennifer Lawrence, a w rolę jej partnera/ trybuta Josh Hutcherson. Natomiast rolę Gale odegrał Liam Hemsworth. Moim zdaniem cała trójka zagrała fenomenalnie!!!

Bardzo barwnymi postaciami zarówno w książce jak i w filmie są zdecydowanie Cinna, Haymitch oraz Effie Trinket. Moim zdaniem charakteryzatorzy bardzo się postarali. W każdej scenie Effie wygląda oszałamiająco. Kostium, makijaż i dodatki sprawiają że wygląda jak "milion dolarów" ;)

Uważam że film bardzo dokładnie oddał klimat książki. W każdym momencie towarzyszy nam napięcie, a film wzbudza często skrajne emocje, bo raz chce nam się śmiać, ale już za chwilę sytuacja się zmienia i zbierają nam się łzy. Cieszę się że nie zmieniono zbyt wielu istotnych momentów i że film nie odbiega od książki.

Wszystkie miejsca zostały bardzo dopracowane. Widać znaczące różnice między dystryktami i Kapitolem. Duże wrażenie robił też ośrodek szkoleniowy, a także sama arena. Zachwyciły mnie także efekty specjalne, ale jedną ze scen, którą najbardziej zapamiętałam i zrobiła na mnie chyba największe wrażenie to scena w której wszyscy trybuci wjeżdżają na rydwanach, aby się zaprezentować.







Film na pewno zachwyca i robi bardzo duże wrażenie. Zdecydowanie polecam obejrzenie tego filmu. Ja widziałam go już wiele razy i jeszcze jakoś mi się nie znudził. Napiszcie w komentarzach co Wy myślicie o tym filmie. Co Wam się najbardziej podobało? Pozdrawiam

Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz